Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

Sekolah memenatkan -,-


Permulaan sekolah sumpah semuanya best. Kalau boleh hari mnggu pung aku nak datang. Haha tapi apakan daya smpai hari jumaat je kan. Haha lebih lebih pula aku nihh. K lupa pasal tuu. 

 Act nih lah topic sbnar. Frst dapat tahu class, ohmyy aku terus jadi BENDAHARI teeeeettt benda yg paling maleh aku nak buat tapi seronok sbb dapat pau org sesuka hati. Haha watlek kawan. Haha pity dekat classmate aku yg kena paksa tuu. Haha k habis bab tuu. 

 After that, ada pula perjumpaan sukan / permainan. Masa nih pula aku jadi SETIAUSAHA Lagi ah, sumpah maleh gila nak tulis bagai tapi dorng dah accept aku, takkan nak tolak kan. Terima ajelah. About netball nih lah, aku jadi huru hara sbb bnyak benda aku kena buat. Rasa mcm nak letak jawatan je tapi bee cool jeyha :) K dah maleh nak cakap boud benda nih. 

 Tadi ada perjumpaan unit uniform. Haa sekali lagi dorng cadangkan nama aku fr setiausaha tapi alangkah bahagianya, aku dapat undian sikit. Haha matilah nak, janji aku takdoo kerja bnyakbnyak. Penat weh sumpah (!) K stop. 

 Tadi juga aku dah siapkan stngah kerja netball aku, itu pung mama tolong sekali. ThankYou Mama sbb dah bnyak tolong jeyha :D I Love You I Love You Two I Love You Three. Ngeeeee besok kena dtang sch sbb adoo mesyuarat apa entah. Alahai baru nak tidur :3 Hm kdah tu je nak cerita. 

Hm kesimpulannya, aku takda hw lagi tapi hw aku ialah kerja netball and urusan class nihh. Ya Allah kuatkanlah aku (!) Takpa chill jeyha. K takpa biar jelah kan. Dugaan :') Btw fr student Taman Tasik, siapa yg pergi sch ameklah aku dulu. Aku takda membe lah nak gerak. Prftttt pleasaeeee :( Kbai.

|