Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

Happy @ Sedih?





Hi geng :) Sihat? Hm k now jeyha nak story nihh. Smlam hari jumaat, jeyha dapat tahu class. Jeyha masuk class account 3 :D Sumpah happy gila smlam sbb jeyha takdoo add maths. Haha smlam pungg cuak juga sbb takut dapat masuk class perdagangan kan. Tapi last dapat class acc. Tapi tapi membe jeyha semua tak one class. Semua dah berpecah -..- Haihh takpala forget it :3

 K now nak share sikit :') Sorraayy pada sesiapa yg terasa. Sejak akhirakhir nihh, aku asyik tulis status fb yg bukanbukan and korang semua tanya kenapa kan. Jeyha malas nak cakap boud that. Biarlah itu jadi rahsia antara jeyha dngan dia. Tapi sumpah sedih hanya Allah sahaja yg dapat memahami perasaan jeyha skrang. Haihhh -..-

 For you :') 
 # if satu hari nanti, awak akan sedar, sumpah saya bersyukur gila and hope masa tuu kita still couple lah. Tapi kalau buatnya masa tuu kita dah hm, terpaksalah kan. Saya tak mntak kita jadi cenggini tapi saya tahu nihh semua dsbbkan perasaan. I now ini semua salah saya sbb jealous tak menentukan. soraayy awak. Saya just nak buat untuk kebaikan kita je. Kalau awak rasa dah fedup, go on. Yg pasti, saya akan tetap jaga relay kita. Saya nak buat DIA sedar yg awak dah ada gf. Hm tapi malangnya awak berpihak pada dia. Takpa saya faham kenapa awak buat cemtuu. Sorry again :'(

 Betul cakap orang and mama aku sendiri, jangan cakap I LOVE YOU dekat seseorang kalau kita sendiri tak faham makna sbnarnya and jangan SAYANG lebih dekat seseorang kalau kita tidak mampu menjaga hati dia. Now aku baru faham apa yg dmksudkan mama aku. Kalau dari dulu aku faham, maybe takkan jadi seperti ini kan. Kbai :)

|