Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

10 September 2011 :)
Tarikh tuww tarikh and hari yg takkan aku lupakan. Nak tahu kenapa :) ? Kayyy read this. Pada tarikh tersebut, my superbee come my home. Hihi ^^ Mesti ada yg tk percaya kan kan? Hahaha tapi itulah kenyataannya. We all plan nk gerak awal and last'2 lambat pulak dorang sampai kan --' Tepat pukul 12.30 saya, eyda and fatin pegi amek dorang dekat LRT Ampang. Penat aww sebab 3 kali naik bus pdhal tempat yg sama pulak tuww --' Tapi nak buat macam mana. Sayang punya tak kira masa :D Hee. Sampai je LRT, call ewan and tanya semua then terus naik bus gerak rumah saya iaitu di Taman Melur :) Keshiannnnn dorang. Yelah sampai bustop, kena jalan kaki sikit then barulah sampai. Hee sorayyy geng :D Sampai je depan rumah, abang Ajib keluar. Tengok muka ewan dah cuak dah. Hihi kesiannnyaaa. Then, abang Ajib jemput dorang masuk semua. Masa tuww yg ada dekat rumah just Mama je sebab Abah ada urusan apa entah, Abang Ejoy pegi keje tapi dia balik skjap and Abang Ajib, dia terus hang lepas dah meet ewan tuww. Masuk je rumah, bukan main lama lagi nak tunggu dorang bukak kasut kan -.-' Malu lertewwww. Hee dah masuk tengok muka ewan merah je masa salam mama tuww. Hahaha tak penah pokk tengok dia macam tuww. Hahaha kelakar gila :D Pastuww, mama ajak dorang makan. Masa tuww kechik pun ada tapi dia tak ikut hang :( Lepas dah makan and saya pun dah siap semua, time for give duit raya :) Peace (Y) Masa ni, semua muka excited je dapat duit kan kan. Hahaha hanya saya je yg tahu muka kamu semua macam mana :) Best gila lah masa tuww smpai eyda pun touching dngan ewan sebab asyik kena kitai je. Hee kesiannnn bestie saya tuww ;) Tapi yg tak bestnya, lupa nk suruh ewan snap picture with mama :( Apadaaaa --' Fikir hang punya pasal, snap pun lupa. Haiyakkkk ! Takpalah nextime ada lagi kan kan :) After that, we all terus gerak KL but, eyda tak dapat follow sebab dia kena ikut kaka dia pegi beraya. Takpalah nak buat macam mana kan. Masa otw nk pegi bustop tuww, nmpak ada 2 cab. Ingat nak naik ah. Tapi fatin, daus and faiz je lepas. Saya and ewan tak lepas sebab cab tuww taknak hantar kiteorang :( Sedih gila. Terpaksa lah naik bus and LRT dengan ewan kan. Sampai je terus fatin call and tanya kat mana semua then, terus lepak dengan dia. Masa dekat entrance pavi tuww, waaaa ramai gila kawan mukabuku yg saya meet :) Rinduuuu kalian semua. Hee hope nextime dapat lepak lama lagi lah kan kan :D Ngeeee. Smpai je dalam pukul 7 macam tuww, ewan kena balik sebab dia kena jaga adik dekat rumah. Memang taknak lepaskan lah citanya kan tapi nak buat macam mana. Adik dia lagi penting rght? Kayyy saya rela dia pergi. Mana taknya, lepas ni we all dah tak dapat meet sebab saya nk PMR. Lepas PMR, baru boleh meet. Lama lagi tuww :/ Takpalah wait and wait kayyy. Ewan dah balik semua, teman fatin date dngan ady and lepak with membe ady :) Kelakar weh dorang. Baru firstime lepak dengan korang tapi otak gila'2 punyaaa. Hahaha terbaikk ah ! Dalam pukul 8 lebih, we all gerak pavi and meet ayqal and the geng. Masa tuww Nazrul call, nak meet bagai pdhal wait punya wait, tak datang jugak. We all pun balik. Sampai je dalam cab, baru Nazrul call cakap dia dah smpai pavi. Perghhh bengang je masa tuww :/ Biar ah dia kan. Memang penat gila masa tuww. SUMPAH ! Balik je rumah, kawan'2 pieka ( kaka eyda ) nak datang raya. Saya pun layan lah even mata tengah kuyup gila kan. Mana taknya, besoknya saya kena pegi seminar. Perghhh memang tak cukup tidur lah kan --' Bila dorang dah balik semua, cerita pun habis :) Hee itulah cerita untuk harini. Sekain terima kasih :) Peace (Y) # hopekorangenjoybacapostnikayy

* Macam biasa, kalau korang nak tengok picture openlah my facebook II kayyy :) Lepas dah tengok, rajinkanlah tangan anda untuk menekan LIKE tauuuu :) Terima kasih. Semog Berjumpa Lagi !

|