Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

Just read okay (!)

Muhammad Ikhwan Danial Bin Salehuddin :'( Bee, hm kenapa kita dah lain? Awak rasa tak apa yg saya rasa? Hm, idk why now asyik sakit hati je. Kita dah tak boleh and susah nk baik macam dulu :( Tapi kenapa? Kayy bby malas nk cakap kenapa kan. Bee tahu'2 lah sendiri kay. Besok last saya amek paper trial. And this week saya langsung tak boleh fokus. Tapi alhamdullilah saya dapat jugak buat kesemua soalan'2 tu tapi yelah kan. Hati siapa yg tak sakit kalau kena macam tu. Even awak dah mntak maaf pun, entah lah. Susah untuk saya terima apa yg awak cakap and membe awak. Kayy tahu saya tk se perfect mcam yg awak nk but, please lah doh jngan buat macam ni. Bak kata bee, dah 4hari kita macam ni but still no change. Kita okay just tonight but, siang kita gaduh. Why ah? And why membe'2 dah tk suka kita couple? Give me a reason (!) Hm, malas nk taip pnjng'2. Takda guna pun. Nanti story lebih'2, takut someone terasa kan. Hm, thats it ! Remember, you is mine (!) So, no someone can take you from me okay !

* Hello bitch girl, dengar eh. Aku tkkan bagi sesekali pun kau rampas dia dari aku. Ingat tu ! Dulu kau buang dia and now aku kutip balik so, please lah. Takkan kau nk jilat ludah yg kau buang satu ketika dulu. Kau boleh pkir kan. Hm nk marah? Maki? Dipersilakan ! Aku bercakap yg benar (!) Kalau kau rasa kau perempuan, kau tkkan rampas laki aku lah sial. Remember this okay betina !


Kbye :'( Bee, blog ni semua ada kaitan with you and me. Hm, ada otak kan? So, come on (!) Boleh pkir apa yg terbaik untuk kita. Hm thanks a lot !

|