Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

ILOVEYOUMORETHANWORDS
Bee, I’m so happy with you. I tk penah rasa happy gila mcam ni. Bee lah frst boy yg boleh buat bby gelak hari’2 and setiap masa dngan prngai bee. Bee baik sngat dngan bby and bee always undrstnd me. If I don’t like that, bee takkan buat. Kalau dngan ex bby bfore ni, hrpan lah nk denga cakap. Kamu lain sngat’2 bee ;) Bukanlah lain means awak bukan lelaki tapi prngai awak. Hee. Prngai awak tk macam lelaki yg kat luar sana. You are different dear and that’s why I love you so much. Idc what people say bout you or me. Yg penting, kamu milik saya and saya milik kamu. Hahaha ayat nk jiwang je kan ;) Takpa bukan selalu. Hee. Bby tk sabar nk wait kita smpai one year. If kita smpai, alhamdullilah and hope kita kekal kay. Nothing I can do for you but, I just wanna say from my heart, ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCH. Orang cakap, ayat je lebih kan. Tapi saya tak (!) Apa yg saya cakap ni, jujur and ikhlas so, its up to you wanna trust me or not. One more, sorry for bfore’2 ni. Maklumlah manusia mana yg tk melakukan kesilapan kan so, I’m sorry yaa. I try to be the best for you and hope I can do it  AMIN ! Idk why I want post bout ni. Suddenly, I think bout you then, I just write what I think. Hm, bee saya harap kamu tk lupa janji kamu. Hope after trial, we can meet kay. I miss you so much  ! IKHLAS DARI NURUL NAJIHAH BINTI RASMAN UNTUK MUHAMMAD IKHWAN DANIAL BIN SALEHUDDIN ♥ . Nahh saya kasi hadiah sikit yea mwahhhhhhh (!)
* maaf kalau English saya salah. Saya tk sehebat kamu ;)

|