Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

27 August 2011 :)
Okay first nk storayy. Semalam kita tak gerak dngan eyda so, kenalah gerak dngan eyka, eliy, eyaa and adha. Mula'2 dorang suruh datang dekat bustop rumah teha then, tetiba dorang cakap dah naik bus. Kayy takpalah, saya cakap wait dekat lrt. Kita teruskan perjalanan smpai kat bustop. Hm takut and penat gila weh :( Dah lah wait bus tu datang bukan main lama lagi smpai eyka text bnyak kali. Then bus datang, dorang dah smpai kat lrt and dorang cakap nk masuk dulu. Kayy masuklah kan. Boleh pulak jalan kat situ jem. Huh ! Sabar jelah. Dah lah pongeh gila duduk sorang'2 --'. Smpai je kita terus beli ticket then, masuk meet dorang. Eliy bukan main nk jerit lagi nama aku. Hahaha. Then, smpai ts kiteorang pecah. Masa tu, eyda pun dah smpai tapi saya tktau. Eyka yg kasi tahu. Kita pun buat dek je and terus sg.wang sorang'2 and shopping sorang'2 :( Dah beli semua, gerak pavi. Meet ayqal and lepakking with him and LARA BAIZURA II *newfriend :) Best gila lepak dngan dorang. Then, nmpaklah membe'2 saya tapi disebabkan saya pakai tudung, dorang langsung tk kenal :'( Sedih gila. Membe bf kita sendiri pun tk kenal kita. Apa pun tak boleh lah. Just beberapa orang je yg kenal. After dah meet semua, ingatkan nk wait smpai petang sbab dapat tngok GIGS kan tapi, saya pongeh lah. Saya pergi lepak dngan eyda with ayqal. Masa nk meet eyda tu, perghhhh ramai gila pokk ! SUMPAH weh smpai credit ayqal and Lara saya habiskan. Haha sorayyy geng ! Then, dah meet semua kiteorang pecah. Kiteorang pun smbunglah shopping :D:D Teman pika, eyda and teha beli barang dorang smpailah pukul 5.30. Kiteorang gerak kfc ts. Sbab kalau tmpat lain, cnfrm ramai punya. Dah smpai kfc, kiteorang order pukul 6 * excitedgilankmakan. Hahaha. Ringkaskan jelah, dah makan semua shopping balik ! Haha masa shopping kat sg.wang tu, ramai gila saya meet tapi tk tegur pun -.-' Apalah. Takpalah nextime kayy kita meet. Dah beli barang semua, kiteorang pun balik dalam pukul 10 macam tu and smpai pukul 11 :) Itulah ceritanya. Cehhhh hahaha. Btw, for fatin and mika maaf sbab tk meet korang tapi kita dah setel kan kan :) Kayy peace ! Hee. For eliy, eyka, eyaa and adha thanks temankan aku and sorayyy sbab tk dapat buka sama termasuk dngan budak'2 fb :( Mesti korang marah kan tapi, nk buat macam mana? Ramai gila kot orang --' Nextime kayy ! Jngan marah :) For Nazrul and Akmal, budak thanks sbab hang tapi sayang tk lepak samakan. Hee, untunglah Nazrul dah handsome skrang. cehhh bajet je :) Ngeee :D:D Kayy thats it. Kbyeee :)

* Wanna see picture? Okay just click at my facebook II :) Then see album kayy thanks :)

|