Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

Orang Muda Saya :)

Orang Muda yg saya maksudken itu yg pakai baju kotak'2 tuh okie bukan sblah dia :)
Nama dia HAFIZ IDHAM :) Hahaha. Saja'2 jah mahu story boud dia. Sudah lama tk update and tetiba rasa teringin pulak nk tulis pasal dia. Hahaha. Nk tahu macam mana kenal dia? Dekat MCD PADAN MEWAH :) Ingat tk post yg bfore nie saya update? Haa, dia lah salah sorangnya. Hahaha. Dia baik weh :) Bila saya pongeh, dia mesti buat saya tergelak. Hahaha. Terbaikk lah orang muda :) Act gelaran orang muda and tua nie, dialah yg mulaken. Disebabken umur saya lebih tua dari dia, tuh yg keluar gelaran tuh. Hahaha. Hello, tua setahun jah okie :) Haa dia comel ken ken. Hihi. Tapi dia tktahu saya cakap dia comel. Hahaha. Takut dia bangga pulak :P Cehhh. Takda'2 dia baik lah. Hahaha. Itu jelah kot nk story :) Hope kita dapat meet and lepak sama'2 lagi tau. Hee :D Kbaii. Iloveyou Orang Muda !


DIA ORANG MUDA SAYA :)

|