Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

For You Bee :)
Bee Ohh Bee :')
Nampak kan picture dekat atas tu. Okay saya disini ingin menceritakan tujuan saya letak picture tu :) Semalam tepat pukul 12.00a.m saya on call dngan si dia ( EWAN ) Biasalah supersaver. Tak asyuk mcam korang call tkpyah buat ss pun :) Hee. Then, pagi tu sumpah dia jiwang gila babiii punya. Hahaha. Seronok, happy and terharu gila lah. Hahaha. Macam'2 dia cakap dekat kita :) Dia cakap yg dia tak boleh hidup tanpa kita and kita yg terbaikk buat dia. Atototototot, bangga skjap :) Hihi. Bnyak lagi lah dia cakap tapi saya malas nk taip lah. Hee, sorry to say bro ;D Next, dia cakap dia nak buat saya terharu smpai saya nangis. Saya cakaplah, saya susah nk nangis kcuali benda tu mnykitkan hati saya. Dia pulak cakap, takpa genap setahun kita couple, dia nk buktikan cinta dia depan membe'2 saya and dia, depan saksi cinta kami iaitu KLCC and STARS :) Perghhh wa cakap lu, masa tu wa terdiam derr. Hahaha. Macam manalah agaknya kan nanti. Tak sabar rasanya. Tapi lambat lagilah sbab kena lalui PMR pulak --' Takpalah nk tknk, kena buat jugak kan. Hee. Btw, bee saya tunggu masa yg awak cakap tu and hope kita akan kekal. AMIN :) ! Korang pun, doakan relation we all kay. Lastly, thankyousomuch bee for last night :) Seriously, i cn't forget it. Remember, you are the best for me bee :)

|