Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

Awak dah pergi :'(

Actually, dia bukan pergi sbab we all BREAK tapi dia pergi camp and we all dh tk dpat contact selam 3days :'( Wekkkk, nk nanes and menjerit jah rasanya. Tadi dapat on call dia kejap and after dh cakp semua, rasa cam tknk lepas jah :( Biy, I really sad when you says, you must go :'( Bukannya apa, takut pape jadi dekat awak tapi-3 hope tk jadi pape lah. AMIN !! Saya nk awak selamat mcam mane keadaan awak skrang. Saya tknk awak kena pape. Hope sngat awak tk lupaken saya k masa awak kat camp tuh :'( Biy jngan risau. Baby sentiasa ingat biy and tkken penah nk curang or pape k. Just you in my heart hubby :') Awak jage diri yea kat sana. Ingat k, whatever happen you and I never BREAK. Mkay biy? Hurm, jngan lupa semua yg saya pesan dekat awak. Saya akan tunggu awak balik k :) And bila awak dh balik nanti, hari rabu kita meet mkay. Saya janji (!) Saya akan doaken keselamatan awak. Semoga ALLAH jage awak k :') Saya sayangg awak sngat-2 biy. Saya rindu awak sngat-2 hubby. Saya perluken awak sngat-2 bunny. Loveyou more than words MUHAMMAD IKHWAN DANIL :')

|