Hi, Hello!
Jha Rsmn
AboutLinksStuffEntries

Suck Day (!)
Erghhhh, kenape satu-2 masalah dtang niy? Hurm, penad lah asyek kena cam niy. Bila lah masalah niy nk blah dari edop aku? Masalah yg lame belum selesai, dtang masalah baru and kali niy memang buat aku saket hati. WTF lah (!) Tension gila aku kat schl harini. Naseb baek lah ade membe-2 yg selalu buat aku happy. Thankyou kawan. But, if I alone? Hurm, penat aku nk memirkirken nya. Entah lah. Aku sendri tktau kenape aku jadi cam niy. Guys, ape salah aku smpai korang buat cam niy? Saket doh :'(. Hanya ALLAH sahaje yg tahu betape peritnya. Aku try untok relax mcam membe-2 aku suroh but, still tk menjadi. Lagi-2 bila aku sorang-2. YA ALLAH, kau tabahkan lah hati hambamu ini. Aku hanya manusia biasa. Lapangkan lah dadaku ini. AMIN (!) Hope besok aku mkay kat schl. Harap-2 lah :'(. Huh -_-'

|